sobota, 29 grudnia 2012

serina.14

 
Przed: Bardzo ładny makijaż, ale nie podoba mi się fryzura, brwi, usta i piegi. Dobry pomysł z fryzurą zakrywającą jedno oko. Wtedy makijaż nie musi być dokładny i można się skupić tylko na jednym oku. Według mnie bez pieprzyka byłoby zdecydowanie lepiej.
Po: Masz mało kosmetyków! Tylko 3 cienie.. ale dałam radę. Czarny z zielonym to chyba dobre połączenie. Myślę, że nie jest źle. Szkoda też, że masz mało dodatków. Wybrałam fryzurę, która zakryje te okropne brwi.

 
Przed: Ogólnie rzecz biorąc to nie jest mój styl, ale stylizacja mi się podoba. Jedyne co bym zmieniła to buty, a poza tym to jest w porządku.
Po: Jak zobaczyłam tą spódnicę byłam wniebowzięta. Ona jest świetna! I nawet dość szybko wpadłam na pomysł co z niej zrobię (w moim przypadku to jakaś nowość!). Styl taki elegancko-rockowy. Uważam, że tutaj poszło mi zdecydowanie lepiej niż w makijażu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz