poniedziałek, 31 grudnia 2012

Szczęśliwego Nowego Roku! :)

Podsumowując ten 2012 rok zaliczam go do udanych. Udało mi się osiągnąć różne, wyznaczone przez siebie cele, spełnić niektóre marzenia, zrobić rzeczy, których w życiu bym nie zrobiła, odkryłam pewne rzeczy, dzięki którym jest mi łatwiej w życiu, poznałam wielu interesujących (i nieinteresujących) ludzi, zakończyłam znajomości z tymi osobami, które mnie wystawiały i miały czas dla mnie, gdy oni czegoś potrzebowali, a kiedy ja byłam w potrzebie to mnie olewali. Mam nadzieję, że 2013 rok będzie jeszcze lepszy od poprzedniego i uda mi się zrobić jeszcze więcej rzeczy niż w 2012 ;))
A Wam, moi mili, życzę spełnienia marzeń, dążenia do wyznaczonych celów, wytrwania w postanowieniach noworocznych i samych sukcesów! No i oczywiście udanej zabawy sylwestrowej! Pijemy do samego rana! ;))

Sylwester w Warszawie, Krakowie, Gdańsku czy Wrocławiu? Tak czy siak, bawcie się dobrze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz