piątek, 3 stycznia 2014

...

Hej! Niestety, ale doszłam do wniosku, że muszę zawiesić bloga na czas nieokreślony. Jestem już w 3 gimnazjum i pisałam próbne egzaminy. Dostałam wyniki, które nie są najlepsze (tak samo jak moje oceny w szkole), a ja chcę iść do dobrej szkoły, więc stwierdziłam, że muszę się wziąć za naukę. Z racji tego muszę się z Wami pożegnać. Mam nadzieję, że jak najszybciej ustabilizuję swoją sytuację w szkole i na wszystko znajdę czas.
Do zobaczenia wkrótce, MiSs_KaSiUnIa98

5 komentarzy:

  1. Też jestem w 3 gim. i doskonale cię rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. ;c no cóż, wiadomo, że szkoła jest bardzo ważna, a w twoim wypadku tym bardziej bo piszesz egzaminy próbne i chcesz się dostać do dobrego liceum... Życzę powodzenia i czekam na powrót! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. a czy moglabym prowadzic bloga do czasu twojego powrotu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okej ;) to napisz mi Twój nick na stardoll i Twojego maila, dodam Cię do autorów

      Usuń
  4. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

    OdpowiedzUsuń