sobota, 18 stycznia 2014

lalka13party

 

Przed: Brwi mi się nie podobają, jednak jeśli oddalimy lalkę to w stylizacji wyglądam to całkiem spoko. Kolejna rzecz, która mi się nie podoba to kolczyk. Makijaż bardzo ładny + bardzo fajnie zrobiłaś brwi.
Po: Miałam zamiar zrobić jakiś niebieski makijaż, ale że za oknami mamy wiosnę nie zimę to zrobiłam w ciepłym różu. Tak samo jak Ty nie malowałam ust.

 

Przed: Bardzo ładna stylizacja, wyrzuciłabym tylko torebkę, bo mi nie pasuje, ale tak poza tym to super, naprawdę. Nawet te buty, za którymi nie przepadam, tutaj wyglądają dobrze.
Po: Ta srebrna bluzka jest genialna! Jak ją zobaczyłam, to od razu wiedziałam co wykorzystam do mojej stylizacji. Jak widać bez żadnych dodatków. *I uwaga taka skromność z mojej strony* jestem zadowolona, jedna z moich lepszych stylizacji.

7 komentarzy:

  1. Och dziękuję, bardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej prosze o metamorfoze mój nick na stardoll to mysiatynia

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno wypróbuję !
    OBSERWUJĘ
    szczera-szczera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No.... może być choć wtedy było lepiej

    OdpowiedzUsuń
  5. hej, czy mogłabyś mi zrobić metamorfozę?
    SoneyS

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy mogłabym prosić o metamorfozę? Jestem na STARDOLL'U pod nickiem Williamka. Mam 22 lvl i trochę nudzi mi się już mój styl :)
    Pozdrawiam Will.

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się do metamorfozy
    beta21xd

    OdpowiedzUsuń