sobota, 21 marca 2015

SoneyS

Woooooooow, ale długo mnie tu nie było :o ale już jestem :)

 
Przed:  Brwi sÄ… trochÄ™ za nisko i nie podoba mi siÄ™ puder na dole. Poza tym mi siÄ™ podoba :)
Po: MiaÅ‚o być nawiÄ…zanie do wiosny, no ale coÅ› mi nie wyszÅ‚o, co tu dużo pisać XD 

 
Przed: Jedyne co mi się nie podoba, to czapka. Zamiast niej ubrałabym czarną beanie, czy coś w ten deseń.
Po: Gdy ujrzałam ten sweter, wiedziałam że go użyję. Jedna z niewielu stylizacji, gdzie ubieram dodatki. Jestem zadowolona z efektu mojej pracy.

2 komentarze:

  1. Dzięki za metamorfozę, bardzo mi się podoba ;) Ale co do brwi, to myślę, że są dobrze ułożone - na takiej wysokości znajdują się naturalnie. Zauważ, że nałożyłam cień dość wysoko ponad granicę powieki, przez co mogłoby się wydawać, że są bardzo nisko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie przez ten makijaż brwi wyglądają jakby były za nisko :D nie zwróciłam uwagi, że to efekt przez cień nałożony w ten sposób :)

      Usuń