poniedziałek, 28 lipca 2014

koteczek9990

 

Przed: Ogólnie jest okej, tylko nie podoba mi siÄ™ ten róż na policzkach. 
Po: Postanowiłam zrobić coś delikatnego, lekkiego. Myślę, że wyszło mi całkiem nieźle.


Przed: Kwiatki we wÅ‚osach nie pasujÄ™ do tych butów... Jak już jesteÅ›my przy tym temacie to buty dodajÄ… ciężkoÅ›ci tej stylizacji. Do tej koszulki i spodni zaÅ‚ożyÅ‚abym jakiÅ› sweterek i balerinki. 
Po: Jak już zdążyliście zauważyć jestem zwolenniczką prostych stylizacji. Postanowiłam zostawić tę bluzę i pokazać ją "w innym wydaniu".

2 komentarze:

  1. zgłaszam się

    Shaniqa14

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym się zgłosić do metamorfozy i zapytać czy teraz wyglądam lepiej, bo staram się stosować do Twoich porad i nie wiem czy mi wychodzi, w góry dziękuję ~muzinuka

    OdpowiedzUsuń