czwartek, 26 grudnia 2013

brevyy



Przed: Jedyne co mi się nie podoba to włosy. Te odstające kosmetyki nie wyglądają estetycznie. Jednak żeby nie było, że tylko wytykam co mi się nie podoba, to napiszę, że bardzo ładny makijaż.
Po: Pierwsze co pomyślałam po wejściu do Twojego salonu piękności: "żeby miała kredki do brwi". Przekonałam się, że czarne brwi nie wyglądają najgorzej z blond włosami.



Przed: Stylizacja całkiem w porządku, jednak wianek powinien być czerwony i torebka mi jakoś nie pasuje. Fajnie wykorzystałaś tatuaże pod szyję - nie jest tak pusto.
Po: Stwierdziłam, że zrobię coś z darmówką, bo spódniczka jest bardzo fajna. Sądzę, że wysżło mi to bardzo fajnie.

___________________________________________________________________________________
Każdy, kto zgłosi się do metamorfozy do końca tego roku dostanie prezent! ;)

2 komentarze: