czwartek, 26 grudnia 2013

Kazirodka po raz drugi ;)

 

Przed: Jest okej. Tylko nie podoba mi się to, że sztuczna rzęsa jest na kosmyku włosów.
Po: Zrobiłam makijaż czarno-miętowo-biały - taki, żeby pasował do stylizacji Nie zmieniałam koloru ust, bo ten pasował najlepiej.

 

Przed: Ta kopertówka ze spódniczką jakoś nie bardzo mi się widzi. Ale wymieniłabym spódniczkę na inną, bo kopertówka lepiej pasuje do żakietu.
Po: Prosta stylizacja, bez żadnych dodatków. Tak jest najlepiej. I tak jak pisaliście w komentarzach: makijaż i stylizacja 'po' pasują do siebie (przynajmniej według mnie).

___________________________________________________________________________________


Każdy, kto zgłosi się do metamorfozy do końca tego roku dostanie prezent! ;)

3 komentarze:

  1. ja chcÄ™ metamorfozÄ™ plissssss jestem na sd koteczek9990 mam ss:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie bardziej mi się podoba niż poprzednia metamorfoza mojej lalki. Stylizacja jest prosta, jednak nie jest nudna. Motyw wiosenno-letni. Wszystkie elementy ze sobą współgrają. Nie jest ich dużo, ale nie zawsze więcej znaczy lepiej. W tym wypadku biżuteria jest zbędna, chociaż według mnie drobne kolczyki by jej nie zaszkodziły. Ogólnie metamorfoza "na duży plus" i podsumowujące zdanie powtarzane zawsze w żartach przez mojego wujka: "Może jeszcze będą z Ciebie ludzie" :D.

    Pozdrawiam, Kazirodka :)

    OdpowiedzUsuń