czwartek, 26 grudnia 2013

koteczek9990

 

Przed: "Life in plastic, it's fantastic!" - przez ten puder pod oczami, dziubek, kolor ust i sztuczne rzęsy Twoja lalka właśnie tak wygląda.
Po: Postanowiłam na coś bardziej naturalnego. Nie użyłam żadnych dodatków, bo nic ciekawego nie znalazłam. Poza tym masz mało kosmetyków i ciężko było coś stworzyć, no ale kto da radę jak nie ja :D

 

Przed: Nie cierpię takich butów - po prostu są okropne! Co do reszty to całkiem nieźle. Nie wiem tylko po co ten beret, który użyłaś jako opaskę...
Po: IdÄ…c za Waszymi radami staram siÄ™ robić stylizacjÄ™ pasujÄ…cÄ… do makijażu, czyli w tym przypadku czerÅ„ i biel. 
___________________________________________________________________________________
Każdy, kto zgłosi się do metamorfozy do końca tego roku dostanie prezent! ;)

3 komentarze:

  1. Zgłaszam się do metamorfozy
    brevyy

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie a czy mogę jeszcze jedną? tylko poproszę zrób tak żebym mogła zapisać bo te włosy mają poziom 31 a ja mam dopiero 25 :C

    OdpowiedzUsuń
  3. mam teraz więcej bo kupiłam ale uznasz ze tandeta:C
    koteczek9990

    OdpowiedzUsuń