poniedziałek, 23 grudnia 2013

misskinga0065

 

Przed: Prosto, podoba mi się.
Po: Postanowiłam zrobić coś delikatnego.

 

Przed: Fajna, elegancka stylizacja. Jedyne co mi się nie podoba to te perły. Zastąpiłabym je czymś innym, ewentualnie zdjęła całkowicie.
1. Po:  Jeszcze nigdy nie robiłam czegoś takiego. Przeglądając Twoje akcesoria zaintrygowały mnie te buty. Stwierdziłam, że fajnie by było z nimi coś zrobić.
2. Po: Niezbyt 'ciężka' stylizacja, wydaje mi się, że jest okej.

___________________________________________________________________________________

Przypominam o LOTERII i KONKURSIE!

4 komentarze:

  1. Dziękuję za metamorfozę :) Bardzo mi się podoba :)
    Wesołych świąt :3

    OdpowiedzUsuń
  2. mogę się zapisać do metamorfozy?
    cycusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. link do apartamentu: http://www.stardoll.com/pl/user/?id=284498147

      Usuń