poniedziałek, 16 grudnia 2013

miniak

 

Przed: Twoja lalka wygląda bardzo... naturalnie, realistycznie! Moim zdaniem brwi są zbyt blisko oczu, no ale to tylko moje zdanie ;)
Po: Nie wiem czy widać, ale pomalowałam brwi brązową kredką. Co do makijażu - postawiłam na miętę. W sumie jestem zadowolona z efektu.


Przed: Lubię te spodnie, ale w tej stylizacji przeszkadza mi różnica materiału (spodnie wyglądają na śliskie, a kurtka na taką matową)
Po:  Ten żółty płaszcz założyłam do tej spódnicy przypadkiem... Wydaje mi się, że jednak te kolory pasują do siebie i szczerze mówiąc (pisząc) to jedna z moich lepszych stylizacji ;p

2 komentarze:

  1. Makijaż jest naprawdę świetny! W końcu przekonałem się do tych włosów :) Co do stroju- też jest fajnie, jednka nie w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń