poniedziałek, 23 grudnia 2013

muzinuka

 

Przed: Nie podoba mi się kolor ust. We fryzurze irytują mnie końcówki. Gdyby były proste to byłoby lepiej.
Po: Nie chciaÅ‚am zostawiać takiego samego koloru wÅ‚osów, bo jest to metamorfoza - trzeba pokazać coÅ› innego. Możliwe, że tego nie widać, ale przesunęłam troszkÄ™ brwi. 


Przed: 3 razy nie, dziękujemy. A tak serio to mam kilka uwag:
1. Skarpetki do butów wyglądają fajnie, ale czasami - nie w tym przypadku
2. Sukienka z tym sweterkiem nie wyglÄ…da dobrze
3. Bransoletki tak nie bardzo tu pasujÄ…
Po: Zostawiłam bransoletki - są fajnym uzupełnieniem. Bez torby byłoby pusto.

3 komentarze:

  1. ta metamorfoza mnie zainspirowała: zdjęłam bransoletki :P
    muzinuka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Przed wyglÄ…da okropnie ale po bardzo mi siÄ™ podoba! / lalka13party

    OdpowiedzUsuń
  3. /uważam, że/
    twarz zdecydowanie PRZED (wygląda na wrażliwą marzycielkę), PO metamorfozie wygląda na trochę ponurą i rozpuszczoną dziewczynkę, której nic nie odpowiada.

    strój PRZED jest intrygujący, lecz wpadający większą ilość gustów strój PO, jednak jest jedno "ale" PO idealnie komponuje się z twarzą PRZED i kompletnie nie z tą PO

    jeżeli się odważysz, możesz się podjęć mojej metamorfozy :3
    //layley.star

    OdpowiedzUsuń