poniedziałek, 23 grudnia 2013

superG.I.R.L

 

Przed: Usta są okropne - wyglądają jakby były po botoksie! Jednak reszcie nie mam nic do zarzucenia, bo mi się podoba.
Po: Nie jestem pewna co do ust, no ale nie jest najgorzej. Nie podobają mi się oczy...  Lalka wygląda jakby była pijana ;o zdecydowanie bardziej podoba mi się przed.

 

Przed: Bluzka mi tutaj nie pasuje. Nie wygląda też fajnie to, że buty są na sprzedaż i mają metkę. Jak ktoś kupi te buty, to lalka będzie bosa...
Po: Chciałam stworzyć coś świątecznego i muszę stwierdzić, że wyszło mi to całkiem spoko. Fajne jest to, że bluzka ma ten kołnierzyk, który sprawia, że nie jest tak nudno.

___________________________________________________________________________________

Przypominam o LOTERII! Nie trzeba być obserwatorem, trzeba tylko napisać swój nick w komentarzu!
 
 

1 komentarz: